Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy
Als je kiest voor de kant van justitie dan heb je bijgevolg juridisch gelijk. Justitie kan nu eenmaal niet naast de wet kijken, zeker niet als je justitie er met de neus opduwt.
Waar gaat het uiteindelijk om ? Naar mijn bescheiden mening gaat het om het belang van uw dochter, minderjarig. Er is niets mis met het zich bezorgd maken over het welzijn en de toekomst van de kinderen.
Herwin het vertrouwen met uw dochter. Probeer alles wat justitieel werk verricht er buiten te houden. Nogmaals, probeer binnen het CAW iemand te vinden waar je op kan vertrouwen. Vraag hen wat ze vinden van die puberale zelfmoordgedachten.
En voor de rest. Doet wat moet wat betreft het afdwingbaar contactverbod opgelegd aan haar 26-jarige vriend: klacht indienen, ok al kan de politie je gezicht niet meer zien. Het is het resultaat dat telt.
Geen man overboord zolang niemand zwanger wordt.
|
moeilijk het vertrouwen te herwinnen hé als ze weigert op weekend te komen, geduldig op zondag 2h "doorstaat" onnozel spelletjes te spelen maar vandaag weer intussen van begeleidster mogen horen dat ze weer contactverbod verbroken heeft en te laat na school naar de instelling kwam maw ze haalt nooit de eerste bus alhoewel ze zelfs 5 min vroeger uit de klas mag vertrekken
ps: er zijn nog tel's naar hier gekomen van bep personnen en andere tel gepleegd maar ik kan je verzkeren dat er vrijdag een bom gaat vallen en ik heb weer een sprankeltje hoop:laten we zeggen dat er een hoop arrogante pas afgestudeerde betweters op bep postjes zitten, zal hun zuur opbreken, dat arrogant gedrag