Los bericht bekijken
Oud 1 augustus 2004, 17:14   #154
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP
Inderdaad, er is een jonge gast, 21 jaar, van Turkse komaf die voor me werkt en die rijdt met een BMW 5-series. Hij werkt en klust al bij van zijn 16 jaar, is een erg handige jongen, heeft een huisje gekocht dat hij opknapte, en verhuurt er nu 3 mooie moderne appartementen. Hij woont zelf nog thuis, spaart zijn geld, en heeft toen hij 18 was een tweedehands BMW gekocht.
Hij is nu aan het sparen voor een huis voor hem en zijn vriendin.
Ik hoop dat hij lang voor me blijft werken, want zijn inzet, werklust en motivatie is fenomenaal.

Wie heeft cijfers van hoeveel leefloners er een BMW hebben?
Sorry hoor, ik wet niet waar men deze appartementen kan kopen maar niemand kan door middel van op zijn 16 de wat bij te klussen en vroeg beginnen werken en thuis wonen op zijn 21ste eigenaar zijn van 3 moderne appartementen, een opgeknapt huis en op z'n 18de al een auto kopen hoor. Oftewel zijn ze rijk bij hem thuis, want via de bank krijg je zulke lening niet hoor. Ik heb ook altijd vakantiewerk gedaan vanaf mijn 16 en hier en daar wat bijgeklust, ben ook beginnen werken op mijn 19de en kan me nu nog steeds geen 3 appartementen en een huis + auto betalen hoor.

En dat heeft nu eens helemaal niets met zijn afkomst te maken want een autochtoon kan dit ook niet hoor. Misschien als hetgeen hij in het zwart doet zoveel geld op brengt ofzo.

Laatst gewijzigd door illwill : 1 augustus 2004 om 17:15.
illwill is offline   Met citaat antwoorden