Los bericht bekijken
Oud 28 februari 2012, 22:19   #385
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zomdupar Bekijk bericht
Zelfs de BBC is te laf, te politiek correct om de waarheid te zien.

Als het andersom was geweest dan had u het al gelezen in elke krant, elke website ... rascisme had men dan geschreeuwd !

De sossen hebben deze beesten binnengelaten ...
Och wat een sukkel die zomdupar. De sossen hebben juist niks binnengelaten. Als er één groep is die je zou kunnen verwijten dan zijn het de liberalen wel. Het enige wat je de sossen kunt verwijten is dat ze te veel willen opkomen voor de rechten van nietsnutten van mensen. Daarmee viseer ik niet een gehele gemeenschap op vlak van ras of religie, maar gewoon de hele groep mensen die zich om wat voor reden ook, niet aanpassen aan onze westerse normen en waarden, en voor veel last zorgen. Daar moet komaf mee worden gemaakt, met de grote, harde stalen borstel. En dit is een mentaliteit dat niet enkel de sossen, maar politici van alle strekkingen zich eigen moeten maken.
Anderzijds dient ook te worden gezegd dat vele van die Britse bakvissen zich kleden als goedkope smakeloze sletten.....maar dit geeft natuurlijk niemand het recht om ze te misbruiken of aan te randen. Maar het kan bepaalde mannen doen ophitsen ja.