Los bericht bekijken
Oud 1 maart 2012, 10:05   #32
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Operación Revolutio Bekijk bericht
It's alive! Alive!! Belvirus!

De nieuwe naam van Dexia wordt Belfius.. Klinkt als een vieze ziekte waarbij er vooral veel donkere kak, gal en bloed in uwe wc-pot blijft hangen.

Dat ziet ge van hier dat ik mijn geld bij een bank ga houden die met de 3 lelijkste letters van het alfabet (in die respectievelijke volgorde) in haar naam verdergaat.

http://standaard.be/artikel/detail.a...MF20120229_238
Ik ben al een tijdje weg bij Dexia... de naamsverandering lijkt me eigenlijk vrij geslaagd.

Ik ben niet zo voor staatsbedrijven maar het kan niet ontkend worden dat als ik mijn geld echt veilig ergens wil parkeren ik in de toekomst zeker zal kijken naar deze BELFIUS. Veiliger dan dit zal je het niet krijgen; nu nog werken aan de service en een marktconforme interest en ik zie dit spel wel goedkomen. De rommelbank daarentegen... dat wordt nog nagelbijten. Want laat ons wel wezen dit is het "mooiere" stuk van Dexia.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden