Los bericht bekijken
Oud 1 maart 2012, 22:09   #46
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
het gaat wel degelijk over civilian fatalities
Neen en als je he blijft beweren zeg dan hoe hoog die waren en waar je dat getal in die tabel terugvind.

Citaat:
Ik heb nergens beweerd dat drones meer slachtoffers maken, ik heb gezegd dat onder Obama het aantal Afghaanse burgerslachtoffers gestegen is, ik heb ook nergens gezegd dat die alleen door amerikaanse aanvallen sterven. Maar wie is die nutteloze oorlog begonnen?
"Die meer dan 1000 doden is alleen door drone-aanvallen, onder Bush waren drone aanvallen een weinig voorkomend fenomeen, Obama voert vijf keer meer drone aanvallen uit met alle gevolgen van dien. Het is niet zo dat dat de enige oorlogsslachtoffers zijn onder Obama."

Duidelijk obama erger dan bush.

Ik wacht nog steeds op de vergelijking, ziende dat die niet komt weet ik al de bron: je duim.

Citaat:
Zouden die slachtoffers gevallen zijn zonder die oorlog?
Wie weet? Bush viel er binnen. Of ja je dit ook al op obama steken?

Citaat:
so what?
Je schijnt dat niet te beseffen dat de wetgevende macht het congress is, niet obama.

Citaat:
Hij werd gedood op bevel vd Nationale veiligheidsraad, wettelijke justificatie was 'geheim'. Er werd in dit geval dus idd geen gebruik gemaakt vd IDB..
Nogmaals IDB BESTOND NIET op dat moment.

IDB kan ook helemaal niet gebruikt worden om mensen te vermoorden, dat hoeft niet die mogelijkheid bestond al ervoor.

Citaat:
maar wat doet dat er uiteindelijk toe? De Obama administratie heeft het mogelijk gemaakt + het doet niks af aan het feit dat Obama de NDAA met de appendix IDB gwn getekend heeft, om nooit gebruik van te maken my ass , dat heeft hij volgens mij trouwens nooit gezegd, hij had 'ernstige bedenkingen en bla bla...'
JIJ begon erover, nu dat je duidelijk je argument niet kan halen vraag je dit?

Obama heeft NIET de mogelijheid zichzelf gegeven, als je dat blijft beweren toon aan (en nee niet met een wet vh congress 2012)

Citaat:
que?
JIJ beweert dat oama zichzelf de macht gaf om alwaki om te brengen, wel hoe deed hij dat?

Citaat:
Is het zoveel erger om martelen in te voeren dan om er gwn mee voort te doen??
Martelen is afgeschaft
http://abclocal.go.com/kgo/story?sec...ics&id=6620419

Citaat:
Obama deed de ingestelde no-fly zone af als zijnde geen 'act of war'.
En?

Citaat:
Zoals ik al zei hij heeft geen wetten overtreden, alleen vind ik het 'democratischer' om de instemming vh Congress te vragen.
Waarom? Het parlement kende ooit de rechten aan de preisdent toe om dit te doen. Moet obaam toestemming vragen om naar het toilet te gaan?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden