wat bedoelt u daarmee aub?
want momenteel kan ik niet meer nadenken, zijn terug van jeugdrechtbank
jeugdrechter eerst met dochter en consulente gepraat, nadien wij binnen met advocaat en nu komt
jeugdrechter gaat eerst spreken met die vent en gaat dan hem op bezoek laten bij kompas onder toezicht!!!!!!
hoe dikwijls wist ze nog niet, wij zien ze 2h
ze krijgt haar gsm terug, heb dadelijk aan jr gezegd dat ze dan aan mijn dochter miscchien mijn dure gsm van bijna 400 euro kon terug vragen
jr zei dat niet aangeraden was dadelijk thuis te komen wegens ruzies tussen broers?????
vorig jaar hebben de broers eenmalig een ruzie gehad, beiden gaan sinds lang samen op stap!
ik zei toen dat vorige keer dochter gebruikte vadermishandeling, dadelijk consulente ertussen, ja, je dochter gaf aan verschillende vriendinnetjes aan dat papa dat deed, neen , zei ik, ze had dat tegen eentje gezegd, ik heb dit aan onze dochter gevraagd en ze zei dat ze dit nooit gezegd had tegen dat meisje
ons contact-en straatverbod van 600 euro gaat ook de mist in want jeugdrechter kan dit teniet doen!
als ze betrapt worden buiten de vaste bezoekuren van hem, zou ze 3 maanden naar beernem moeten gaan!
ik heb buiten tegen mijn dochter gezegd, als je daar voor kiest, dan zie je de gevolgen, heb ik nog 4 kinderen
ik ben zo boos, triest, gefrustreerd, normaal zou ik op bezoek gaan zondag, niet meer, ik bel niet meer, niks, over 14 dagen is ze jarig, dat ze maar daar viert, hoeft niet meer af te komen!
1familielid wat ik uitslag vertelde zei: dit kan toch niet dat een jeugdrechter pedofilie toestaat en wat een macht moet dat kind nu voelen, winnen in zo een zaak tegen de ouders...
de vader was zo opgejaagd in de rechtbank dat hij zei, als ik hem tegen kom ruim ik hem op!
laat ze maar eens bij hem, dan ziet ge dat ze niks meer heeft!
eerste gebruikte ze dat papa en mama veel ruzies hadden, trapten ze in
dan was vader die mishandelde, consulente trapte erin
nu is het weer de broers die "constant" ruzie maken
foei foei foei, wat is van mijn dochter gekomen!
en dan zou ik volgende week naar psy cgg moeten gaan, bel ik dadelijk af, aan die comedie doe ik niet mee
ik vertelde aan jr dat in kortrijk vrouw veroordeeld was wegens relatie minderjarige/meerderjarige, ja mevrouw, ze is nu 15(deze maand)
ja hallo, we zijn al van 13 bezig!! en ze is nog geen 16!!!hè
vroeg voor andere consulente, niks van!!
gezinsbegeleidster zei dat vrijdag gesprek hier "heftig" was, verdikke, de kinderen hebben alleen maar hun zegje gedaan over leugens en bedrog!!
wat een schijnheiligaards daar in kompas!!