Los bericht bekijken
Oud 2 maart 2012, 15:27   #283
gast2
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Ik stel alleen maar vast dat er relaties zijn met een min 16 jarige die wel degelijk uitgroeien tot een "normaal" en "gelukkig" huwelijk & dat een verschil van 11 of &é jaar na verloop van tijd verkleint en aanvaardbaar wordt (van zodra één van de partners ouder is dan 16).

Het punt is zoals de slogan van KBC "praten helpt" - we krijgen hier een zéér éénzijdig beeld van "die vent". Bovendien is er in onze cultuur een grote nadruk in de relatievorming gelegd op de "romantische liefde" en zijn we het erover eens dat "fearrangeerde huwelijken" in feite uit den bozen zijn.
& dan zijn er nog de "reality shows" op TV over tienerbevallingen (die hebben geloof ik ook niet altijd netjes gewacht tot ze 16 zijn)
éénzijdig beeld, ik hoorde van onze advocaat dat deze vent in het verleden al drugs gebruikt heeft en het was geen weet! en als je soms las op zijn fb dat hij "even" weg was geweest, denk je toch 2x na!

en onze dochter was pas 13j!!stuurde in 2de gsm:doe wat gij wilt, ge moet niet naar anderen luisteren, terwijl dit net de leeftijd is dat een tiener zich moet ontplooien naar volwassenheid toe!!echt man, chapeau met zo een vent mag uw dochter voor mijn part optrekken, maar de mijne niet!

cyanara, ik zette het verkeerd, eerst was het dat zij beweerde dat vader haar mishandelde, later gaf ze toe aan mij dat dit niet waar was, wat wel is dat zij 2x de vader aanviel en 1x broer, en 1x mij

"Uw dochter heeft een gebrek aan affectie, en die krijgt ze noodgedwongen van haar meerderjarige vriend. Hard geformuleerd misschien. Leer ook eens niet steeds gelijk te willen hebben. "

gebrek aan affectie, net andersom bedoel je, als jongste was ze verwend,te verwend!!en ik bedoel niet alleen in dingen kopen hoor, ik zag mijn kinderen graag en van haar had ik eerlijk gezegd net de hoogste verwachtingen met dat ze zo goed kon leren...

Laatst gewijzigd door gast2 : 2 maart 2012 om 15:34.
gast2 is offline   Met citaat antwoorden