Los bericht bekijken
Oud 2 maart 2012, 22:47   #162
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mam Bekijk bericht
Maar om nog meer in detail te treden: er is een verschil tussen pis en kak. Als je een penis of vagina met water wast, zijn ze proper.

Om je aars (en darmkanaal) proper te maken/houden, heb je toch meer dan water nodig.

Ik vind penetratie in de vagina dus niet hetzelfde als penetratie in de aars. Dit afscheidingskanaal dient daar (biologisch) eigenlijk ook niet voor. Penetratie in de aars kan zelfs wondjes veroorzaken. Er worden vaak meisjes opgenomen in het ziekenhuis met kapotgescheurde aarsen.

Querqus maakt wel een punt, oh onstuimige jongen.
Hij baseerde zijn punt op het feit dat het een "uitgang" is. Ik wees hem er op dat dit ook voor andere lichaamsdelen geldt; ik propageer hier geen anale seksuele betrekkingen, maar zie wel graag enige volwassenheid in de reacties die zich tot het seksuele pogen te richten.

Een goede hygiëne en veilig vrijen zijn voorwaarden voor alle vormen van betrekkingen, niet enkel voor anale. Laat ons ook even tegen het licht houden dat een aanzienlijk aandeel van de vrijpartijen niet gebeuren met voorafspraak in de douche - tenzij je bepaalde Huizen frequenteert.

Laatst gewijzigd door lombas : 2 maart 2012 om 22:48.
lombas is offline   Met citaat antwoorden