Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem
Het is mij vrij duidelijk dat je Leuven Oude Markt niet kent. Twintig jaar geleden al ging ik naar homo-fuiven in Leuven als hetero.
Jouw onderliggende gedachte is dat homo's niet normaal kunnen doen over hun sociaal leven. Doen ze dat wel dan is het onnodig provoceren. Allé zeg. Is dat het sfeertje dat in Brussel hangt? Dan mogen ze het van mij daar houden.
Die allochtonen waren volgens mij niet van Leuven. Weer onnozelaars afgezakt van Brussel, van Antwerpen, of van Mechelen. En jij gaat naar hun pijpen dansen. Dans maar verder.
Wat heeft het slachtritueel nu te maken met het sociaal leven van mensen?
Ben je ooit op bezoek geweest in een kippenslachterij? Een runderslachterij? Of dat je nu een beest veel stress bezorgt en het dan met een stootje afmaakt, of met een mes (hoofd richting Mekka). Veel verschil maakt dat eigenlijk niet uit. Brussel is achterlijker dan Leuven.
Dat allochtonen in Leuven op de Oude Markt onnozele vragen komen stellen wanneer volgens onze goede, oude cultuur men eentje op heeft, is gewoon welbewuste pesterij. Dat jij uit Brussel dat niet door hebt, verwondert me ten zeerste.
|
Een vrij vermakelijk topic vind ik dit.
Dit soort zaken zijn al decennia schering en inslag in Antwerpen, Brussel, etc. Niet enkel met homo's heb je dit soort voorvallen, maar ook met de "sales puttes" (voor de frans-onkundigen = "vuile hoeren"), de lievelingsnaam waarmee moslims westerse meisjes aanspreken die door allochotonenland wandelen (= tegenwoordig bijna het ganse stadsgebied).
Leuvenaars, wordt eindelijk eens wakker en kom uit jullie droom.
Dit is de nieuwe realiteit van de 21ste eeuw. Je kan er niks aan veranderen. Live with it!
Of e-migreer.