Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude
heel juist; doch in eerste instantie niet-relevant. Wat u beschrijft is mogelijk, een overdreven hoog % zou ik het wel niet noemen, 't zou eerder al zwaar moeten tegenzitten; nu er zijn mensen die veel pech in hun leven hebben; dus altijd rekening houden ook met wat u beschrijft.
Doch in deze is het niet de relatie de kern. Wel het feit, zoals ik het lees, dat gast2 er niet mee omkan en daardoor alle bruggen opblaast waardoor er niemand is voor het geval de boel uitdraait zoals u beschrijft.
En dat is spijtig.
Daarnaast is er nog een ganse familie en gezin; er is niet enkel 1 dochter en 1 moeder. De moeder is niet enkel moeder van 1 dochter.
|
Ik zou dat ook niet kunnen goedkeuren als ouder hoor.
En ik geef je echt ongelijk wat je "het zou eerder al zwaar moeten tegenzitten" betreft.
In ieder geval heeft gast2 ondertussen zowat alles geprobeerd om die relatie te stoppen (behalve haar dochter vastketenen in de kelder), en dat is niet gelukt. Het zal precies ook niet voor de komende maanden zijn ook.
Ondertussen is het een wespennest geworden, waarbij er conflicten zijn met �*lle betrokken partijen. Dat er conflicten zijn met de instelling, de jeugdrechter, die vent, tot daar aan toe, maar ik vind het heel spijtig om te lezen dat er ook een breuk is met de dochter zélf.
Als je na twee jaar geruzie niets bereikt hebt, dan denk ik toch dat je even dat geruzie met je dochter moet staken, en niet nog VERDER doen.
Ze hoeft die relatie helemaal niet goed te keuren om het geruzie te stoppen.