Los bericht bekijken
Oud 5 maart 2012, 21:30   #361
gast2
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Voor iemand die geen vrienden of vriendinnen heeft is dit moeilijk. Een psycholoog knikte ooit bevestigend toe ik zei dat z'n betaalde job teert op wie niet (meer) kan rekenen op vriendschap en affectie.
bedankt rudy maar je kan moeilijk van achter je pc of laptop uit maken hoe groot onze vriendenkring is, uitnodigen om mijn "gedachten" te verzetten maar plezier is ver te zoeken(ben naar carnaval gaan kijken omwille van de andere kinderen en was heel moeilijk wetend dat onze dochter 100 m verder stond)

ps:overmorgen ga ik bij mijn "beste" vriendin langs omdat ze lange uren in horeca werkt(restaurant wel te verstaan, geen café anders zoek je daar weer iets anders)

ga deze week bij andere vriend(en vrouw langs) die op politiebureau als burger werkt(hij zou er met interne over praten)

waarom ik hier (ook) begrip zoek?OMDAT IK HET WIL UITSCHREEUWEN HOE WIJ ALS OUDERS CONSTANT TEGEN DE MUUR STAAN EN NIET GELOOFD WORDEN EN ONZE DOCHTER OOK EEN SLACHTOFFER IS ALHOEWEL ZE LIEGT EN BEDRIEGT WANT DIT IS ONZE MEID NIET MEER,DIT KIND HERKENNEN WIJ NIET MEER EN DAT INSTANTIES ER KEER OP KEER INTRAPPEN IN LEUGENS WELKE EEN PUBER VERTELT!! DAAROM!!
gast2 is offline   Met citaat antwoorden