Los bericht bekijken
Oud 3 augustus 2004, 01:01   #13
Phrea|K
Parlementslid

Phrea|K's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Phrea|K
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SchutzStaffel
Ik weet het Woesjj, de waarheid kan soms kwetsend zijn, maar blijft niettemin de waarheid : criminaliteit en allochtonen gaan nu éénmaal hand in hand, daarom ook dat je over hun er zoveel negativiteit over leest hier. (met uitzondering van de goedgelovigen die zo naïf blijven geloven dat de wereld één roze manneschijn is, doch ook hun ogen zullen vroeg of laat geöpened worden voor de harde realiteit).
Wel, ik vind het anders even naïef om te denken dat we een wereld van rozegeur en maneschijn moeten verwachten zonder allochtonen. De moed zinkt me helemaal in de schoenen als ik zie wie 'ons' zou moeten redden van de ondergang: een klein groepje dromerige warhoofden die zijn blijven hangen in het verleden. Als deze groep fruitcakes ons 'last line of defense' moet voorstellen, dan laten we beter alle hoop varen & kunnen we het blanke ras & de Europese beschaving beter vandaag nog voor het groot vuil zetten. Laat ons asjeblief de eer aan onszelf houden, zonder eerst nog eens voor schut te worden gezet door deze bende clowns.

Laatst gewijzigd door Phrea|K : 3 augustus 2004 om 01:01.
Phrea|K is offline   Met citaat antwoorden