Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto
Ik wel.
|
Ik kan minstens zes forummers opnoemen, die vinden dat Artisjok weldegelijk de islam verdedigt. Niet met woorden, maar met daden. Het heeft dus geen zin om naar citaten te vragen.
Want zoals eerder al gezegd, valt het heel hard op, dat zij er geen enkel probleem mee heeft om bijvoorbeeld het programma van het Vlaams Belang, als racistisch te bestempelen, ja zelfs op de baricaden springt om medeforummers van racisme te beschuldigen,...
... maar ondanks de vele aangevoerde bewijzen van racistische citaten uit de koran, die heilig is voor elke moslim, steevast weigert de islam als racistische religie te verklaren.
Het is nochtans een religie die openlijk verklaart en leert, niet-moslims als minderwaardig te zien. De term "d'himmi" is islamitisch. Natuurlijk zijn er verschillende stromingen binnen de islam. Niemand die beweert van niet. Maar over een aantal zaken zijn ze het eens in alle stromingen. Ondermeer dat Allah de enige God is en Mohammed zijn profeet.
Aangaande de discriminatie zijn er ook verschillende gedachten binnen de islam. De ene stroming discrimineert strenger dan de andere. Maar allemaal discrimineren ze. Allemaal. En dat naar het woord van Mohammed de profeet van Allah.
Zij mag beweren van niet, maar dan graag op een gefundeerde wijze met bron + link, zoals zij ook van anderen verwacht.
Helaas zo blijkt.
U zelf trouwens van hetzelfde laken een broek.
Zo. Nu weet je waarom wij vinden -en ja ik durf hier ook in naam van anderen spreken- dat Artisjok en uzelf de islam verdedigt. Uit jullie handelen. Vooral jullie fulmineren tegen alles en iedereen die ook maar één kwaad woord over de islam durft zeggen. Zulke dingen worden door jullie, haast per definitie, van de hand gedaan, weggelachten, gerelativeerd of met de racisme-sabel bestreden, dat het niet mooi meer is.
Mogen wij nu ook eens weten van u, die zegt het wél te weten, waarom onze bevindingen, dan wel verkeerd zouden zijn?
Elkaar begrijpen kan nooit geen kwaad.
Of is zelfs d?*t te veel gevraagd?
Ik vermoed van wel. En dat bewijst wat hierboven geschreven staat.
Paulus.