Los bericht bekijken
Oud 22 maart 2012, 17:31   #52
RASPOUTINE
Europees Commissaris

Standaard

Ik ben nooit naar de zittingen van de rechtbank geweest. Ik heb dat geweigert omdat ik niets met "stalking" te doen had.
Wel heb ik verschillende advocaten een kans gegeven om mij te verdedigen maar het waren dat je het nu geloofd of niet, allemaal "charlatans".
Zij hebben niets gedaan en zijn na mijn zaak voor de overheid gaan werken.
Ik kan zeggen in welke zaak en voor hoeveel.
Het is duidelijk dat bepaalde advocaten liever voor een Overheid werken danb voor een gewone burger.
Advocatenlonen overschrijden in Blankenberge makkelijk de 25.000 euro.
Zelf aan advocaten die lid zijn van het bestuur...

Toen mijn laatste in dienst genomen advocaat naar de laatste zitting ging vroeg ik hem of ik moest komen, nee zij hij ik laat het toch uitstellen.
Vervolgens kreeg ik een telefoon die mij op de hoogte bracht dat ik was veroordeeld. Niettegenstaande dat hij wist dat ik alleen maar onschudlig wou pleiten ging hij voor schuldig met de vraag om mij de kans te geven mij op een volgende zitting het allemaal te komen uitleggen. Die werd net zoals een "werkstraf" allemaal geweigert.
Het is duidelijk dat deze advocaat geen rekening heeft gehouden met mijn instructies (gebruik van de vrije meningsuiting en documenten opvragen) die allemaal schriftelijk op papier stonden.

Dit is in een korte versie van wat er zo ongeveer gebeurde.
Een van de redenen waarom ik ook niet naar de zittingen ging is omdat het "Grondwettelijkhof in een arrest stelde dat je een "overheid" niet kunt stalken.
Daar heeft men schijnbaar geen rekening mee gehouden (met het arrest van het Grondwettelijkhof over BHV schijnbaar ook niet)
En ook omdat bevriende politici mij gezegd hebben dat het nooit tot iets kon komen.

Dus weet ik niet met alle argumenten en bewijzen in bezit waarom ik "schuldig" zou moeten zijn.

Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 22 maart 2012 om 17:37.
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden