Los bericht bekijken
Oud 23 maart 2012, 09:38   #69
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Mij verbaast het, dat heel wat machinesturingen onder windows draaien.

In de chirurgie draaien de computers niet onder windows, die moeten immers betrouwbaar zijn.

Uw verbazing is ongegrond aangezien we over industriële versies van windows spreken zoals WES. Onze pcs zijn 100% betrouwbaar in tegenstelling tot de laptop waarop ik dit bericht type.Het is belangrijk om industriële toepassingen niet vanuit het standpunt van een consument te bekijken. Voor de leek is windows onbetrouwbaar, maar voor mensen met kennis ter zake is dat plaatje net iets anders.

De CF kaarten die wij verkopen zijn ook 10000 keer meer betrouwbaar dan de CF kaart die u in uw fototoestel heeft, en onze core 2 duo CPU kan zonder actieve koeling in een sauna functioneren. Bepaalde types garanderen wij dat u ze vanop 1 meter kan laten vallen, terwijl andere onder water functioneren. Dergelijke dingen raad ik niet aan met uw eigen laptop.

Op dezelfde wijze is onze windows versie niet te vergelijken met uw consumenten-windows. Bepaalde windows-versies worden gebruikt in de chirurgie, daar kan u van op aan.

Laatst gewijzigd door Effect : 23 maart 2012 om 09:39.
Effect is offline   Met citaat antwoorden