Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
Ik ben zo eerlijk om een overzichtje te geven... of zijn de MR en CDh ook lijkenpikkers? Er is aan mijn bericht nauwelijks iets tendentieus aan.
Als u een steunbetuiging of condoleance onzentwege niet kunt verkroppen, dan ligt de oorzaak niet bij ons. Ik heb u nergens een kille Walenhater genoemd, al krijgt het stukje van BDW op uw site in mijn ogen wel een zeer wrange nasmaak in de huidige nadagen van de ramp, nu de overledenen posthume eretekens krijgen voor moed en zelfopoffering - die zij zeker verdiend hebben.
Verder heb ik niets gezegd over website updates... u hallucineert vanalles.
|
En u kan blijkbaar geen Engels. Als ik zeg dat de N-VA een tekst op hun site plaatsen, wil dat zeggen dat ze die ge-updated hebben.
Betuig uw steun desnoods aan de ganse wereld, aan de ongelukkige shoppers in Asuncion, de pechvogels op een bus in Turkije... Maar laat het in het vervolg na een overzichtje van de andere partijen te geven die dat niét doen, alsof zij in iets tekort schieten. Het verhaal van de luid biddende farizëer en de in stilte biddende tollenaar van solidarnosc vind ik bijzonder treffend in dit geval.
Jezelf onderscheiden omdat je wél een rouwbericht stuurt, getuigt van ongezonde lijkenpikkerij.
Maar om het goed te maken zullen we zeker een bericht met condoléances op onze site plaatsen voor het BUB-verkiezingsresultaat. Je hebt rampen en je hebt catastrofes, om uw voorzitter maar eens te citeren....