Los bericht bekijken
Oud 27 maart 2012, 13:33   #52
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Ik wil daarbij graag opnieuw aanstippen wat ik zelf meemaakte:

- medische problemen die niet ontdekt werden omdat heren doktoors het niet nodig vonden verder na te denken over mijn symptomen " 't zal wel door de stress zijn".
- Oepsie, blunder gemaakt
- studies over heel veel jaren gespreid wegens de symptomen
-> geld op
- OCMW: oeps, eigenlijk had je altijd al een leefloon kunnen krijgen van ons, maarja jammer: kreeg aanvankelijk als feitelijk alleenstaande een leefloon van 480 euro, dat zonder boe of bah pardoes werd stopgezet na tien maanden...
Reden: een hoop verzinsels van het ocmw dat zijn eigen reglementen zelfs ronduit met de voeten getreden heeft.
Maarja, de multiculturele beambte vond studeren voor een masterdiploma dat ik in het geval ik niet ziek was geweest wel zelf had kunnen bekostigen (dankzij studiebeurs en studentenwerk en dankzij het feit dat ik geleerd heb zonder enige luxe te leven) toch wel decadent ook gezien al de migranten die nog naar een beroepsopleiding geleid moesten worden.

Met het toenemend aantal migranten swingde het leefloonbudget uit de pot (en dan hadden ze me al veel minder gegeven dan waar ik recht op had plus ging ik nooit bedelen om meer itt mijn migrantenmedebewoners die zo vaak het DUBBEL van het leefloon wisten los te peuteren!) en dus mocht ons Belgisch blank blond meisje verkassen.
De overheid vraagt subtiel of ik wil stoppen met mijn studies op een haar voordat ik zou afstuderen, of dat ik mezelf gewoonweg wil prostitueren.

Welkom in la Belgique.
Niet toevallig wordt het land uitgelachen door de gehele rest van de wereld (ook migranten lachen zich een breuk met onze achterlijkheid hoor ... en, onze migratiepolitiek doet bij hun zorgen opwekken over hun toekomstige uitkering ... want zij hebben ook wel door dat als we ook al hun vriendjes binnenlaten de taart door nog meer mensen verdeeld zal worden en dat ze op straat niet anders zien dan "nieuwe belgskes".

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 27 maart 2012 om 13:36.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden