Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B.
Hi,Hi... de paradox komt hier nogmaals bloot te liggen...
Heb het al vaak gezegd. Op een keer gaan de zogenaamde verdraagzame moeten kiezen... moslims knuffelen, of homo's, andersdenkende en andere minderheidsgroepen beschermen.
Pas op... Ik was vroeger ook zo hoor... In de spa gezeten... gaan betogen tegen racisme enz...
Ben verschilende keren tot inkeer gekomen. Onderandere die keer toen ik aan mijn loopbaan begon, en in een sector terechtkwam waar vele homo's in tewerkgesteld zijn. En ook vanwege de ervaringen van een half-gambiaanse vriend en zijn ervaringen met de mohammedanen.
|
IK begrijp ergens iets niet,links pampert de allochtonen die toch conservatief rechts zijn. Tegelijkertijd gaan ze tekeer tegen politiek rechts in vlaanderen.
Mij is het te doen om sociale rechtvaardigheid dus stem ik links,maar gaat het nog wel om onze waarden,of gaat het alleen nog maar om de stemmen van wie dan ook.
Hoe kan je een links politiek gegeven voorstellen en er radicaal achterstaan,wetende dat alleen het sociale gedeelte indruk wekt bij het allochtone kiespubliek,en dat je dan je eigen autochtone achterban In de steek laat wat betreft thema's als veiligheid ,inspraak en immigratie.
Soms heb ik zo wat mijn twijfels.