Los bericht bekijken
Oud 30 maart 2012, 20:19   #303
Dazi Martina
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
K'heb zo al een paar Nederlanders tegengekomen aan de andere kant van de wereld in diverse landen , die hun handelsnatie verdedigen , het enige wat ze bij hadden was hun onbeheerste lul met een heel groot bakkes en de totale schaamteloosheid . Ik heb zelfs al het idee gehad om in Nederland eens een schooltje voor volwassen op te starten . Namelijk eens in de spiegel leren kijken , want dat is is wat de Nederlanders niet kennen , ze vinden zichzelf superieur ,maar kennen hun eigen inborst niet .
Tegenover mensen zoals u die hun eigen identiteit te grabbel gooien aan een criminele instelling zijn Nederlanders inderdaad superieur. Ja, zij hebben misschien een grote mond maar we zijn wel eerlijk, dit verkies ik toch liever dan vervelende sissende en achter je rug pratende Vlamingen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Kwas ooit in een handelsmissie in Azië en in plaats van een bedrijfsvoorstelling en productvoorstelling , kwamen er naakte meisjes op de vergadertafel liggen , en die mochten dan met champagne overgoten worden en afgelikt worden , en sacé werd geschonken in hun naveltjes en uitgeslurpt . Breede Handelsnatie ?
Ik denk aan uw schrijfstijl te zien dat ge hier uit uw nek staat te lullen. U bent geen zakenondernemer maar een liberaal eurofiele extremist. Overigens werden zulke uitspattingen als ze al waar zijn met grote vlijtigheid beoefend door Belgische politici zeker met bezoeken van voormalig Zairees President Mobutu. Ooit al gehoord van de Roze baletten? Dus graag een toontje lager svp...

Laatst gewijzigd door Dazi Martina : 30 maart 2012 om 20:20.
Dazi Martina is offline   Met citaat antwoorden