Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B.
Niets weerhoudt die mensen om zich te herenigen met hun gezin? Is het niet hier, dan gewoon ergens anders...
|
Waarom moeten wij ze herenigen als zij duidelijk hebben gekozen voor een splitsing???

?

?

?

?

?
Vindt iedereen dat normaal misschien?
Er bestaat nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid.
Ik wil naar Spanje migreren. Zie je me al na een paar jaar naar de ambassade stappen en deze verplichten mijn familie over te brengen en me een groter huis te bezorgen zodat iedereen erin past, omdat ik naar Spanje ben gegaan?
:-/
Net hetzelfde met dat hele het vriest-circus: je gaat naar een noordelijk gelegen land. Daar kan het vriezen. Geen plaats? Sorry er zijn je al heel veel asielzoekers voor geweest. De plaatsen liggen vol. Had je geïnformeerd op voorhand. Eigen verantwoordelijkheid!
Indien we die mensen zo niet behandelen, geeft dit van overheidswege de indruk dat we deze mensen niet serieus kunnen nemen en er niet van uitgaan dat deze bij machte zijn om weloverwogen beslissingen kunnen nemen en zijn ze dus wilsonbekwaam en kunnen ze best vertegenwoordigd worden door een ander.
In dit geval moet men zeker overgaan tot de terugplaatsing van deze mensen in hte land van herkomst: ze wisten immers niet wat ze deden.