Los bericht bekijken
Oud 2 april 2012, 21:14   #230
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Controle is wel nodig, zodat ze weten dat ze er nooit alleen voor staan en dat er steeds iemand is die op de hoogte is van hun acties op deze via internet en gsm.
Ze weten toch ook dat iemand (jij) er steeds is, als het nodig is. Zonder die controle
Citaat:
En privacy of zaken geheimhouden voor de leefgroep is vaak de oorzaak van veel problemen.
Het is binnen onze maatschappij al zover gekomen, dat een email of chatbericht voldoende is om een echtscheiding te rechtvaardigen.

Ik ben zelf een alleenstaande vader.
Ik maak dus vaak gebruik van ander sites dan deze waar een gehuwd man of vrouw thuis horen.
Je zou er versteld van staan hoeveel gehuwde vrouwen je op een datingsite tegen komt.
Als je aan één van die vrouwen dan vraagt, wat haar man ervan denkt, krijg je te horen, die weet van niets, want die kan niet op mijn pc, die is beschermt met een wachtwoord.
Als je dan spreekt over het lidgeld dat ze moeten betalen voor die site, krijg je te horen dat ze elk hun eigen rekening hebben en hij geen inzage heeft op haar rekeningen. Die vallen immers onder haar privacy.
Dit heeft niets te maken met privacy, maar met vertrouwen en misbruik van vertrouwen.

Citaat:
Ik leer mijn kinderen dus dat ze open moeten staan voor elkaar en dat ze niets verborgen moeten houden binnen de leefgemeenschap waarin ze leven.
Ja, akkoord. Maar op vrijwillige basis.
Laat ze zelf beslissen wat ze wanneer met wie delen.

Laatst gewijzigd door artisjok : 2 april 2012 om 21:15.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden