Los bericht bekijken
Oud 3 april 2012, 09:57   #21
JeeBee
Minister-President

JeeBee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cedric Bekijk bericht
In militaire kwartieren zijn wapens aanwezig... vanaf dat ge over den draad komt zou dodelijk geweld moeten gebruikt worden ZOALS ook mag.
Nooit gedacht aan: '<< hmmm ik ben een terrorist en kwil een aanslag plegen, wat zou ik doen ? Ah wacht ik infiltreer in zo een bende die mil kazerens probeert binnen te geraken zoals Kleine Brogel om dan mijn slag te slaan, aangezien er dan toch geen sancties zijn voor wie binnengeraakt.>>
Geen sancties?

Het is nog veel erger. Er zijn wél sancties. Voor mensen - en dieren - die gewoon hun werk doen.

Zo herinner ik me - als insider - een 'bom'spotting in Kleine Brogel van een aantal jaren terug. (Het eigenaardige is al dat de 'zoekers' konstant jaar naar jaar precies daar over de draad kruipen daar waar pertinent geen bom te bekennen valt terwijl iedereen in de streek 'toen' die bommen wist liggen, maar kom....hypocrisie is van alle tijden.)

Op die bewuste dag was ook een nationaal bekende politicus over de draad geklommen en een hond had toch wel zijn broek beet zeker. Is die kerel bij de minister zijn beklag gaan doen. Op bevel van de minister is die hondenmeester gestraft en is de hond de dag na de 'spotting' afgemaakt....terwijl die toch gewoon zijn werk goed had gedaan.