Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mam
God heeft de mens enkel geschapen voor Zijn aanbidding. Indien de mens er zelf voor kiest om dat niet te doen, belandt die in de hel. Omdat God de Almachtige is, weet Hij natuurlijk welke keuzes een mens in z'n leven gaat maken. Maar dit mag een mens uiteraard niet beletten om te streven naar het goede of zijn doel in het leven.
|
volgens de koran heeft uw Allah sommige mensen (de meeste zelfs) doof en blind geschapen en is dat de reden waarom ze geen moslim willen worden.
raar toch dat uw allermachtigste godheid (" de grootste" alhoewel hij alleen is) dan meer dan 3/4 van zijn productie een mankement meegeeft. Als almachtige die erop kickt dat al zijn kleine geschapen schepseltjes hem vooral aanbidden is dat toch maar een trieste bedoening. (ik heb zo'n japans robothondje, dat heb ik ook geprogrammeerd tot aanbidding, ik ga er binnenkort nog een tweede halen dat ik dan programmeer om mij te bijten en dan kan ik het in de open haard gooien omdat het ongehoorzaam is????)
Citaat:
Ik weet niet of een martelaar of mijn man gaat liggen rollebollen met Houri's. En dan nog, het paradijselijk leven is een nieuwe schepping en niet zoals het aardse leven. Wees er maar zeker van dat de vrouwen in het paradijs ook niets tekort zullen komen én hun status verheven blijft boven de houri's die eigenlijk vnl dienaren/slaven zijn.
|
Volgens de "vraag het aan de imam" krijg jij als vrouw een groen floeren kleed (dat je dan eeuwig en eeuwig mag dragen terwijl je toekijkt hoe je man ligt te rollebollen?)
Citaat:
Zoals je zelf hebt gezegd: houri's interesseren je als vrouw niet. En mij ook niet echt; ze zullen gewoon in het paradijs zijn.
|
Geloof me vrij: het zijn grote witte druiven. Daarom worden ze ook vernoemd tussen de andere schalen met eten die door JONGELINGEN (zoals nu in Afghanistan, jeweetwel pederasterie toestanden) worden rondgedragen.
haaaa.... vrouwen die in de hemel geraken zijn geprogrammeerd om hun aardse man te beminnen. jeweetwel, degene die haar volgens vers 4.34 heel haar leven heeft afgetroefd! Als beloning zal ze dan die man "ontvangen". Hoe lief van Allah toch zeg.
en hoe zit dat dan met de weduwen die opnieuw huwden? het goede voorbeeld van de profeet leert ons toch dat hij zo graag weduwen huwde? zo graag zelfs dat hij er zelf een paar tot de weduwschap heeft gebracht waarna hij diezelfde dag met de weduwe tussen de lakens kroop. Hoezo Allah heeft de vrouw zo geschapen dat ze maar één man kan beminnen (en de man zo geschapen dat hij uiteraard een ontelbaar aantal vrouwen kan beminnen).
En dan heb je nog de mannen die in de hel zitten... wat moeten die hun vrouwen dan aanvangen?