Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spinoza
Wat mij betreft komt Nederland al z'n verdragsrechtelijke verplichtingen na. Maar wat mij betreft is dat dan ook alles wat de Belgen van ons krijgen. Geen cadeautjes meer voor de Vlamingen.
Helaas heeft men onlangs toch een akkoord met de Vlamingen gesloten over de zeesluis bij Terneuzen. Dit terwijl Nederland daar nou juist niet verplicht was om mee te werken. Maar onder dat nieuwsbericht lees je dan weer geen reacties op Vlaamse websites. De Vlamingen hebben alleen oog voor wat ze niet krijgen van Nederland, dat fokking ondankbaar volk.
Bestaande afspraken moeten worden nagekomen. Maar Nederland moet de Vlamingen geen nieuwe toezeggingen doen. Wat hebben de Vlamingen ooit voor ons gedaan? Binnenkort moeten we gaan betalen om over hun brakke wegen te mogen rijden. En Nederland zou dan maar moeten buigen om de groei van de Vlaamse haven te faciliteren?
Wat mij betreft doen we niks meer voor dat volk. Constant zijn ze verongelijkt en geven ze blijk van minachting richting Nederland(ers). Daarop zeg ik: Fuck you Vlaanderen!
|
Beetje zuur allemaal.
Sorry dat ik het zeg Spinoza, maar jouw bericht heeft een hoog "van Poppel" gehalte.
Ik weet niet waarom je zo over de gemiddelde Vlaming/Belg denkt?.
Maar ik neem aan dat jij ook wel weet dat de realiteit toch wel een stuk genuanceerder is, dan hoe jij het hier nu brengt.
Jeff