Los bericht bekijken
Oud 7 april 2012, 08:29   #161
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nyquist Bekijk bericht
Ja, dat wou hij duidelijk wel. Uit zijn eigen mond, uit zijn eigen persconferentie:
"Laat mij zeer duidelijk zijn: de N‐VA blijft beschikbaar om te proberen een regering te vormen."
http://www.n-va.be/files/default/nva...ta_di_rupo.pdf

Jij laat steevast en opzettelijk "op basis van deze nota" weg wanneer je ergens een verklaring knipt en plakt, zoals je nu zelf klaarhelder hebt gedemonstreerd. Dat is zelfs niet selectief citeren, dat is de mening integraal veranderen. Zoniet zijn alle andere partijen ook allang uit de onderhandelingen gestapt, notoir zeer vroeg en unaniem alle Franstalige partijgen na de nota De Wever.

Met andere woorden, je verknipt citaten zodat ze het tegengestelde betekenen, negeert uitdrukkelijke verklaring tot het tegendeel, en beweert dan "dat De Wever dat zo heeft verklaard."

Dat is een opzettelijke poging om bewuste onwaarheden te gebruiken om anderen te beinvloeden. Aldus een leugen. Dat maakt van jou een persoon die leugens vertelt. Je moet daar verder niet flauw over doen, je bent gewoon betrapt.

Wat ik blijf mysterieus vinden is dat, als je zoveel moeite moet doen om feiten te verdraaien om enigszins overeen te komen met jouw opinie, waarom verander je dan niet gewoon je opninie om overeen te komen met de feiten? Wat houdt je tegen?
Blah blah blah...

Zoals ik al zei: het waarom van zijn weigering om deel te nemen aan de onderhandelingen interesseert me niet. De essentie is en blijft dat hij niet wou deelnemen en dat hij dus niet "aan de kant geschoven" werd door de andere partijen. Dat is zo klaar als pompwater.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden