Los bericht bekijken
Oud 5 augustus 2004, 18:38   #36
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt
Is ook niet ene "Verhofstad Guy" als amateur begonnen beste Pietje?

Was ene "Dehaene" niet een achtergrond-studax in de studiedienst van het ACV tot hij op een dag een echte "leider" bleek ook?

Of zou Vera Dua,een politiek geharde tante(dat heeft ze meermaals bewezen) ook niet "als onschuldig bloemenmeisje met een lanbouwingenieursdiploma" begonnen zijn?

Wat heeft Flahaut in hemelsnaam op defentie te zoeken,hij krijgt al een hartaanval bij het opstellen voor vlaggengroet vrees ik...

enfin....."ministriabel"...ik denk dat iedereen maar gewogen wordt als ie voor de leeuwen gegooid wordt.

ministers....
sommigen hebben echte dossierkennis
sommigen blijken leiders
sommigen hebben beide voornoemde eigenschappen
sommigen hebben niks daarvan
allemaal ministers....allemaal partijen
Ik ben ver van ne liberaal, maar intelligent is Verhofstadt wel, anders wordt je geen minister van begroting op je 28ste. (of je zijn beleid goedkeurt heeft er niks mee te maken). Dehaene leerde de stiel ook wel als kabinetchef (bij Martens). Vera Dua, is landbouwingenieur, en was voor ze minister werd al heel actief als nparlementslid. Dus dat waren al heel actieve parlementairs voor ze minister werden. Buiten het gekende "triumviraat" , ken ik van het blok niemand, wat niet logisch is voor zo'n grote fractie.8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden