Los bericht bekijken
Oud 8 april 2012, 23:03   #785
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Bestrijdt hen die niet geloven in Allah, noch in de Laatste Dag, en die niet verboden stellen wat Allah en Zijn boodschapper verboden hebben gesteld (= de heidenen), en hen die zich niet voegen naar de ware religie onder degenen aan wie de Schrift gegeven is (= joden en christenen), totdat zij uit de hand de schatting opbrengen in onderdanigheid." [9:29]

Ik heb geen enkel probleem met jou wel met de islam die zegt dat moslims niet-moslims niet tot vrienden mogen nemen/rekenen.

Enkele voorbeeldjes.

Wij willen moslims van de Islam bevrijden door de naakte waarheid te vertellen. Het is die waarheid die in de Islamitische bronteksten beschreven staat en die door mensen die in België de Islam menen te moeten verdedigen ofwel verborgen ofwel verdraaid wordt of gewoonweg niet gekend is.
http://www.exmoslim.org/wie%20zijn%20wij.html

De Bijbel van de Katholieke Kerk staat ook vol met dergelijke tegenstrijdigheden: goede en kwade verzen.
Het is aan de gelovige om hun leven te oriënteren naar de goede zaken, en het is dit wat Sugar en Moor doen, is hier al gebleken. Waarom zit je hen constant te treiteren om zaken waar zij niks mee te maken hebben?? Je zou beter een fundamentalist confronteren met de slechte zaken uit de Koran, niet de gematigde goede Moslims.