Los bericht bekijken
Oud 9 april 2012, 17:09   #3
MIS
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Het gaat hier HO ZO VAAK over werken , en werkloos en gelijktijdig geen personeel vinden en de economie die slinkt. Het KLOTE systeem dat bedienden bevoordeeld ten aanzien van arbeiders ? Als je electoraal met de mens in het reine wil blijven zou er veel meer respect moeten zijn voor je Arbeiders en hen beter statuut moeten geven ten aanzien van bedienden. De trots om echt man te zijn en iets te verwezenlijken , iets te maken , iets te realiseren wordt onderdrukt door , ik heb gestudeerd , ik ga mijn handjes niet vuil maken hoor. Ten slotte zijn arbeiders de moter van de economie. Ten zij je van een andere planeet komt en nog steeds geloofd dat luchtkastelen en bedienden geld opleveren. Als loodgieter wordt je zowat als de stront van de straat bekeken en uitgelachen , amai die moet een ander zijn strontbuizen gaan uit kuisen. Wel , ik ben ten eerste zo slim dat ik riolering en septiektank dermate weet aan te leggen dat ze zeer zelden verstroppen . en bij domme klanten die er alles ingooien kom ik niet. Bovendien is het een enorm mooi en creatief beroep met duizenden technische oplossingen om regenwater te behandelen , rioleringenslim aa te leggen , verwarming te maken , water aan te leggen op ecologische manier , gebouwen efficient te isoleren en waterdicht te maken , enz . En nog vind ieder knoei het zelver zichzelf zoveel beter . walgelijk houdingen ten aanzien van vakmensen staat voor veel mensen in de weg om een technisch en arbeiders beroep aan te gaan , zeker bij jongeren. P.S. Zij die het durven vernoemen zoals het is zijn ZEER zeldzaam .
De overheid is van plan dit verschil weg te werken, men zoekt nu nog even wat ze het best kunnen doen om dit gunstig te maken in functie van de staatskast. Men denkt eraan om het arbeidersstatuut als enig beginsel te nemen, het voordeel is dat opzegtermijnen korter worden.
MIS is offline   Met citaat antwoorden