Los bericht bekijken
Oud 9 april 2012, 20:06   #4156
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik kon ze wel aanduiden
Nee, ge zegt drie keer drogreden op 1 reactie.
Geen van mijn reacties zijn drogredens, gewoon een poging om met u in discussie te gaan, maar ik zie dat dat met u niet mogelijk is.
Spijtig.

Citaat:
Dus waar bent u het nu mee eens, het recht van werkgevers om een dresscode op te leggen?
Ok, nieuwe poging.
Zoals al gezegd kunnen er inderdaad richtlijnen zijn wat kledij betreft.
Meestal zijn deze onbepaald en zal het afhangen van de positie van het personeelslid.
Iemand van de kuisploeg zal bv een kiel dragen, de receptioniste stadskledij. Voor een directielid zal misschien een pak verwacht worden, hoewel dit ook zelden een verplichting is.

Citaat:
En geldt dit nu voor al het personeel?
Nee dus.

Citaat:
Of vind u dat enkel voor loshangende kledij, veiligheid dit mag?
Voor die zaken vind ik het begrijpelijk en normaal, dat was mijn punt.
Ik vind het minder aanvaardbaar dat er voor andere zaken een probleem wordt gemaakt.

Citaat:
Uw standpunten sluiten echt niet aan bij de mijne; mocht dit uw mening zijn, stop eens met dat windhanengedrag( zie hierboven wat ermee bedoeld werd) en probeer eens duidelijk je mening weer te geven!
Begin eens met te lezen wat ik schrijf en daarop te reageren in plaats van constant op de man te spelen en te trollen, dat zal de discussie ten goede komen, Alice.
En stop eens met schooljuffrouw te spelen.