Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
Neen, waar haal je dat vandaan?
AFF staat voor Anti-Fascistisch Front.
|
ha, je bent voorstander van multinationals? nieuw voor me. Nooit geweten dat de PVDA voorstander was.
En waar AFF voor staat dat weet ik schat: jij post hier zo dikwijls linkjes eruit dat ik het van buiten ken. Zijn zij ook voorstander van multinationals dan? maar maar maar toch!
Heb je geen commentaar meer op het hoffelijkheidsattest van de NMBS dan? Mensen niet mogen aankijken enzo? En de "mannen hun status boven de vrouw" respecteren?
Vrouwelijke treinbegeleiders moeten extra oppassen. Voor hen is er in de
nota het aparte (!) en veelzeggende hoofdstuk “de plaats kennen van de vrouw in andere samenlevingen.” Lees even mee:
“In de westerse cultuur is de vrouw gelijk aan de man. In vele culturen neemt de man een belangrijkere plaats in (let op het verbloemend taalgebruik), zelfs al is het respect voor de vrouw er zeer sterk (wat een politiekcorrecte onzin, nvdr). Een tip! Wanneer een man het nodig vindt (en voor wie het vanuit zijn cultuur normaal is, aldus de NMBS, ondanks het ‘zeer sterke respect’ voor de vrouw dus, nvdr) dat hij boven je staat als vrouwelijke treinbegeleidster, werk je gewoon verder, je behoudt je kalmte, blijft neutraal en maakt geen opmerkingen.”