Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hugh Mannity
"op de haakjes letten alsjeblieft"? Sorry, maar dit bewijst nog maar eens dat je zelfs de basis niet doorhebt. Bij optelling en aftrekking leest men gewoon van links naar rechts hoor. Haakjes zijn hier helemaal niet nodig.
|
Volgens mij wel. Maar goed: ik zal het onthouden.
Citaat:
Je zegt voortdurend: onnodig ingewikkeld, niet akkoord, maar je probeert mij ook helemaal niet te overtuigen van mijn ongelijk.
|
Jij wil natuurlijk dat ik me alleen met jouw redenaties bezig hou, maar ik weet echt wel dat je met simpele rekenregels de tegenstrijdigheid van het rekenen met oneindig en 0 kunt aantonen.
Daarvoor behoef je voor mij echt geen moeilijke constructies te bedenken.
Het is me allang bekend.
Beter kun je je daarom in mijn redenaties verdiepen.
Citaat:
Ik ga hier verder niet in discussie treden, want je hebt geen idee waarover je het hebt. Herhaal eerst de wiskunde die je in je tienerjaren (hopelijk) hebt gezien, probeer dan de logische stappen in mijn bewijsjes te begrijpen en met wat logisch verstand zou je dan moeten inzien dat je de hele tijd fout zat. Veel succes!
|
veel beter verdiep je je in de hogere wiskunde der oneindigheid, maar dat is ongetwijfeld te moeilijk voor je.
Citaat:
EDIT: adhv= aan de hand van; ook een vaak voorkomende afkorting in wiskundig taalgebruik
|
maak geen afkortingen als dat niet nodig is.
Niet iedereen kent alle afkortingen.
Een algemeen bekende etiquette.