Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried
Ik ben geen vertegenwoordiger van Nederland en hun diefachtige elite, een staat als criminele organisatie. Terwijl jullie je druk maken over het buitenland loopt het bij jullie thuis erg fout, dat is mijn fucking point. Ik weet dat jij niet over de gevangenissen in België gaat, maar ik zou voorstellen dat wel te doen en al die leugenpraat over andere landen te laten voor wat het is: zo worden jullie misleid. Power to the Belgium people.
Grappig, toen ik dit artikel opzocht, las ik meteen die stomme, achterlijke vergelijking met gevangenissen in het buitenland. Jullie zijn gedresseerd om de leugens van jullie onderdrukkers te slikken. Ze voorzien julle van antwoorden die als bij een papegaai er meteen uitkomen. Moslims klinken vaak ook zo als je iets zegt over hun religie. Oerstom.
|
Waar bent U dan wel vertegenwoordiger van en wat is Uw oplossing ? Een zoveelste nieuwe partij of alles op stelten zetten ? Dat laatste komt sowieso nog, maar eerst moet men nog veeeeeel honger en hopelijk massaal aan ziektes lijden.
Verder, geen domme vergelijking hoor. Gewoonweg realiteit.