Los bericht bekijken
Oud 12 april 2012, 23:02   #179
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Ik predik helemaal geen rasisme . Ik heb nog nooit gezegt dat nietgelovigen varkens zijn .

En de wet overtreden ??? de wet is een richtlijn , en menselijke waarden houden tolerantie en inzicht in . En als ik een praatje maak op de stoep , vlak bij mijn auto vind ik het oer associaal dat daar ook maar iemand gaat op argumenteren dat ik eerst moet betalen .

EN het gaat hier niet over mij , maar dat hebt U nog niet begrepen met uw persoonlijk kappen op de medemens .

Ik heb een senario als voorbeeld gesteld om een debad te openen . maar U hebt nog niets zinnig gezegd hierover .
IKzelf reis veel , en ik heb me nog nooid in een ander land gedragen alsof ik daar de les moest gaan spellen , en dat heeft me al heel wat verdraagzaamheid en respect opgeleverd .

Mijn debat gaat er over of mensen zich soms geiriteerd voelen , en velen zitten hierop te kakken als rasist en als ze een voorbeeld senario in persoon meemaken , iriteerd hen dat ook . maar het is makkelijker om op de persoon te kakken dan om in te gaan op het onderwerp .
Wat een spellingfouten. Je zou door de grond moeten zakken van schaamte.

Kerel, gij dient u te houden aan de wet. En eigenlijk hoop ik oprecht dat meer allochtonen je bij je pietje zullen nemen in het vervolg. Helaas ben ik geen agent, ik zou wel weten wat te doen met ongehoorzame burgers als jij