Los bericht bekijken
Oud 15 april 2012, 07:44   #5087
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Je vroeg toch 1 islamitisch land waar de doodstraf en lijfstraffen afgeschaft zijn.
Blijkbaar stopt het de islamietjes niet de wereldse wetten te overtreden.
Hun onzichtbaar vriendje geeft hen een kaartje paradijs, zelfs al verkrachten ze elke niet moslima, en slaan ze elke heiden dood.

Citaat:
Maar toch ook in de niet-islamitische landen.
Of ben jij enkel begaan met het lot van mensen in islamitische landen, en kan de rest de pot op?
Voor mij kunnen ze allemaal doen wat ze willen, zolang het mijn persoonlijke vrijheid niet aantast. En hoofddoekjes en bijhorende "hoer-roepers" tasten mijn persoonlijke vrijheid sterk aan.
En ja, dat is een persoonlijke interpretatie waar ik geen onzichtbaar vriendje voor ter hulp moet roepen.
Trouwens Artisjok, U hebt het waarschijnlijk nog nooit meegemaakt, aangezien U alleen maar het goede ziet. Maar het is echt wel vervelend als een stel snotapen en jongemannen hoer roepen naar vrouwen boven de "ogenschijnlijke" 9 jarige leeftijd die niet zedig genoeg gekleed zijn.
Citaat:
Of denk je dat de doodstraf en lijfstraffen enkel voorkomen in islamitische landen en niet in andere landen?
Omdat het niet specifiek islamitisch is, is het goed te keuren overal?