Los bericht bekijken
Oud 15 april 2012, 10:05   #8
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
in concreto : niemand is verdronken of anderszins in gevaar gebracht omdat er eventjes maar 1 Seaking was..

Zoals eerder al in deze thread gemeld,onze strijdkrachten draaien ondertussen bijzonder "lean"....Eigenlijk is dat GOED nieuws.

Ik vind het eigenlijk al onvoorstelbaar dat onze strijdkrachten van hun spaarzaam toebedeeld materieel moeten reserveren om straks,met het toeristenseizoen,weer wat idioten uit het water te gaan plukken....

Ik vind dat de "Kust" beter ZELF een helikopter met alles er op en er aan zou mogen inzetten in plaats van altijd maar weer naar de strijdkrachten te kijken...

Dan kunnen die één of twee "maritieme"-helikopters van defensie gebruikt worden om mensen die beroepshalve of als passagier, op zee in problemen geraakt zijn,te gaan helpen...en om te leren mijnen opsporen en vernietigen.MILITAIRE zaken.waarvoor ze eigenlijk bedoeld moeten zijn....
"Eventjes": Het is al j�*�*�*�*�*ren zo dat er regelmatig "eventjes" maar 1 ter beschikking is.
Vraag het maar de ondehoudstechnici ter plaatse
"Idioten" : meestal is dat juist ! Ik hoop dat die mensen de rekening krijgen achteraf én gedwongen worden die te betalen.
"De "Kust" zelf": dat is +/- al zo: Nabij het AZ St Jan in Brugge staat ALTIJD een helikopter in stand-by. Die wordt betaald door de provincie West-Vlaanderen en gesponsord door de New Hollandfabriek in Zedelgem (maaidorsers).

Boduo is offline   Met citaat antwoorden