Los bericht bekijken
Oud 15 april 2012, 19:40   #900
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Uw eerste post was dus niet juist ?
U begrijpt toch dat uw tweede post iets heel anders zegt dan de eerste.
Trouwens als het een politiek boek betreft, dan gaat het vooral over meningen en misschien ideologieën. Dus degene die het voorwoord schrijft van een boek is verplicht een grondige studie te doen van die accuratesse van dat boek ? Ik denk het niet. Maar hier kan ik uw punt al iets beter begrijpen. Ik denk gewoon dat het uit respect is van politicus tot politicus.
Ik heb het toch nergens over het onderschrijven van standpunten ? In het geval van het boek van Johan Van Denelanotte is een relaas van de onderhandelingen waar Bart De Wever en de N-VA een betrokken partij was. Bart De Wever heeft het dus wel degelijk doorgenomen voor het naar de druk is gegaan, anders had hij nooit akkoord gegaan met het plaatsen van een voorwoord in het boek. Als hij fundamentele zaken op te merken had over de accuraatheid dan had hij dit wel gedaan bij de gezamenlijke persvoorstelling.

Ik weet niet juist wat jij juist begrijpt onder de noemer "respect van politicus tot politicus". Bedoel je daar hetzelfde soort respect dat Bart De Wever koestert ten aanzien van Filip De Winter ?

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 15 april 2012 om 19:41.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden