Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne
In de eerste plaats is dit boek niet van Vandelanotte, maar van Humo-journalist Oosterwaal. En dat de uitgever, de Bezige Bij, een opponent zoekt om in een boek over politiek een voorwoord te schrijven is niet eens zo uitzonderlijk. Leo Tindemans schreef zelfs een voorwoord voor de biografie van Mark Eyskens 
Daaruit afleiden dat De Wever het met de uitspraken van Vandelanotte op alle vlakken eens zou zijn is gewoon misleidend. Bart de Wever had het boek namelijk zelfs niet eens gelezen toen hij het voorwoord schreef!
|
Tja, je hebt blijkbaar problemen met de humor Bart De Wever te begrijpen. Terwijl hij zelf stelt dat hij een grap maakte.
Ik leid trouwens nergens af dat Bart De Wever het eens zou zijn met alle uitspraken van Van Delanotte in het boek. Ik heb het er gewoon over dat hij achter de inhoud ervan staat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne
Bron.
In dat lang interview met Johan Vandelanotte staat wat Vandelanotte als machtpoliticus kwijt wil. Spijtig dat er geen video-opnames bestaan van de onderhandelingen met een hysterische Onkelinx bijvoorbeeld. De mensen zouden wel eens heel anders over politiek kunnen gaan denken.
|
Dit interview is zeker een aanrader voor de grote fans van dit forum die tot in het oneindige het ene citaat van Caroline Gennez over de nota EDR naar boven rakelen.
Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.