Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp
U had het over de inhoud van het boek dat onderschreven werd. Aangezien er standpunten in het boek staan bedoelde u volgens hetgene u schreef ook die standpunten.
|
omg !
Zo precies alsof ik zou willen insinueren dat de N-VA alle Sp.a standpunten onderschrijft.
Blijkbaar zit je hersenen op een dwaalspoor om mij er van te verdenken dat ik zou geïnsinueerd hebben dat de N-VA de Sp.a standpunten in het boek zou onderschrijven.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp
Ik denk dat zelfs de voorstelling van de feiten door Vandelanotte niet per se onderschreven hoeven te worden om toch het voorwoord te schrijven. Uit respect voor iemand anders zijn mening. Dat is toch niet moeilijk, maar trollen hier op het forum schijnen daar nogal moeite mee te hebben. Waarmee ik niet op u doel op dit moment.
Ik denk dat Bart De wever meer respect heeft voor Vandelanotte dan voor De Winter.
Een beetje respect voor iemand anders zijn mening daar kan niemand iets op tegen hebben lijkt me.
|
Zo zie je maar dat je moet oppassen met termen als "respect van politicus tot politicus".
Nogmaals, Bart De Wever heeft nergens fundamentele kritiek geuit over de inhoud van het boek. Als hij geen vertrouwen had in de accuraatheid van dit boek dan had hij geen voorwoord geschreven en had hij geen gezamenlijke communicatie hierover gedaan.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.