Los bericht bekijken
Oud 16 april 2012, 11:16   #15
spherelike
Europees Commissaris

spherelike's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Toegegeven, de manier waarop je subtiel de link maakt met de taalgrens, is knap.

Terwijl die taalgrens er natuurlijk niets mee te maken heeft. Ook de taalwetgeving heeft hier niks mee te maken. Het is puur een interne procedurefout van de flikken zelf. Hun probleem dus. Niet dat van de taalgrens en de taalwetgeving.
Kan je dan eens haarfijn aangeven welke procedure er niet gevolgd werd, en van waar die procedure komt, als het dan toch de taalwetgeving niet is?

In het "normale leven" kan ik ontslagen worden door een chinees, mocht dat miojn baas zijn, in de veronderstelling dat hij mijn ontslagdocumenten in mijn taal opstelt.
In absurdistan zijn we zover gekomen dat het blijkbaar wel mogelijk is om te werken onder een baas die niet de nodige taaldocumenten heeft, en dat is dan een geruststelling om niet ontslagen te kunnen worden, zelf niet als ja als misdadiger veroordeeld werd.
Leg dat nu eens uit aan gelijk wie die de absurditeiten op deze voorschoot nog niet als "verworven" en " normaal" beschouwd

Laatst gewijzigd door spherelike : 16 april 2012 om 11:24.
spherelike is offline   Met citaat antwoorden