Discussie: Quote-archief
Los bericht bekijken
Oud 6 augustus 2004, 18:37   #477
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
Foert, deze thread kan vanaf nu mijn rug op, alles wat er hier gebeurt is dat idioten zoals Pietje hem misbruiken voor ideologische doeleinden. Al lang is wat gequote wordt dikwijls niet meer grappig maar enkel iets waar de quoter ideologisch niet mee akkoord gaat. Dit soort mensen moet dringend eens de betekenis van het woord humor opzoeken.
Kom kom Tzuvar, de laatste tijd is er nochtans heel wat superextreme bullshit op het forum gespreid geweest... misschien een beetje overkill inderdaad en mag deze thread even wat ademruimte krijgen. Geef toe dat Himmler de Bezem [size=1](pffffrrrt) [/size]en SchutzStaffel hier terecht gepost zijn (en die andere, hoe heten ze ook weer, van hetzelfde soort )... Die laatste quote van Volksstormer had voor mijn part ook niet gehoeven. Die valt voor mij niet onder "idiote opmerkingen", zoals gedefinieerd voor deze thread... niet dat ik het er mee eens ben maar dat hoort dan inderdaad te evolueren in een "normale" topic... Ik neem aan dat je het hierover hebt vooral? Ik zou Pietje zeker geen idioot noemen. Maar hier heeft hij zich misschien een beetje laten meeslepen. Doen er wel meer. Daar zou ik deze hele vermakelijke thread niet voor veroordelen...

Allee kom, wou ik gewoon even kwijt...

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]

Laatst gewijzigd door nou nou : 6 augustus 2004 om 18:38.
nou nou is offline   Met citaat antwoorden