Los bericht bekijken
Oud 20 april 2012, 06:59   #3470
julian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ik ga die raketaanvallen niet goedpraten
U praat de daden van Israel echter wel goed

Dat is de pro-Israelische propaganda die met de werkelijkheid werkelijk niets van doen heeft. De leugens over "wij gebruikten geen witte fosfor" zijn bijvoorbeeld al volledig weerlegd, en zelfs door Israel toegegeven

Ik heb laatst grote hoeveelheden verklaringen van IDF soldaten gelinkt(breaking the silence), en op video laten zien. Raportages van de VN , human rights watch , Amnesty international gelinkt. De vredelievende kletspraat over "het bellen van Gazanen , en andere simplistische claims worden hierin vakkundig onderuit gehaald.

We hebben ze gebeld dus is het o.k. om 6000! woningen te vernielen, waardoor er pakweg 30.000 mensen dakloos werden. Handig trouwens voor Hamas dat ze vooraf wisten waar de bommen gingen vallen!

Wie geloofd nu dat soort onzin.

Als u de pro-Israel sites wil geloven , prima , maar ik vind er geen enkel excuus voor deze "22 days of death and destruction"
maar goed , alle mensenrechten organisaties en de VN zullen wel anti-semietisch geworden zijn of zoiets.
Israel probeert het aantal burgerdoden te beperken. Uw vrienden niet maar dat kan u niet schelen.
julian is offline   Met citaat antwoorden