Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg
Stel -ik wens het je niet toe- dat je echtgenoot teerbemind een PVDD'ke doet ...
|
Even vreesde ik dat je bedoelde dat mijn teerbeminde naar de N-VA zou overlopen. Dat was schrikken!
Gelukkig ging het over iets anders.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg
Stel -ik wens het je niet toe- dat je echtgenoot teerbemind een PVDD'ke doet en je bedriegt, wat vind je dan het minst erge van de drie ?
1) dat hij je bedriegt met een bijzonder knappe vrouw, die erg bedreigend is en wel eens meer zou kunnen zijn dan een eenmalig slippertje
2) dat hij je bedriegt met een heel erg lelijke vrouw, wat aantoont dat de vuilak echt geen standaarden heeft en werkelijk alles wat beweegt bespringt
3) dat hij je bedriegt met een man
|
Dat hangt enigszins af of je "voor je relatie wil vechten of niet", om deze vreselijke Flairterminologie te hanteren.
Als je dat wil, dan is 2 te verkiezen boven 1 en 3 natuurlijk.
Zelf heb ik enkel ervaring met 1 (al was ze niet
bijzonder knap, maar zeker wel knap).
Dat leidde voor een korte periode tot nogal wat complexen bij mij. 2 en 3 kan je enigszins aan hem wijten.
In mijn geval is het zo dat, of het nu 1, 2 of 3 is, het hoe dan ook over and out is. (Gelezen schatje?

)
Daarom vind ik 1 het minst erge. Hetero mannen vallen voor bijzonder knappe vrouwen, tja, dat is nu eenmaal zo.