Los bericht bekijken
Oud 22 april 2012, 11:06   #3
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Hij had beter indertijd zijn handjes wat sneller teruggetrokken, of zijn wietel.
Hadden de Amerikanen zich vlugger teruggetrokken in Vietnam, dan liepen er daar ook zoveel bastaards niet rond.

Dat is niet ter zake.

Van Den Driessche heeft ingezien dat het zwijgen van al zijn vorige werknemers die hem in een stille bescherming namen, hem niet geholpen hebben.
De toenmalige hoge piefen van het Nieuwsblad, van VTM, van de CDéV, van de Senaat ... allemaal zwegen ze blijkbaar.
Had er één de moeite en de moed gehad om te luisteren naar hun personeel, dan had men de Pol kunnen straffen zonder dat hij publiek nu aan het kruis genageld moest worden.

Het Weverke heeft zeer precies en zeer goed uitgelegd welke de houding van de nva was.
Straks, als het frangment beschikbaar komt op het internet, zal ik er de link naartoe op het forum zetten.
Het komt er op neer: de nva kan niet lachen met grensoverschrijdend seksueel gedrag, helemaal niet. Maar de nva kan even weinig lachen met het recht van verdediging.
Omtrent de timing kan iedereen zijn gedacht hebben; ik heb het mijne.
Omtrent de politieke agenda kan iedereen zijn gedacht hebben; ik heb het mijne.

Behoudens een paar nabeschouwingen, is deze zaak 'geschiedenis'.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline