Los bericht bekijken
Oud 22 april 2012, 13:23   #746
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Vies Polleke (wat laat) gedumpt door NVA.

Vieze Pol werd opgeofferd door de NVA en oude jongeling De Wever. Eerst probeerde De Wever de zaak te sussen door te verwijzen naar de NVA-afdeling-Brugge in de hoop dat het zou overwaaien. Nu moet hij wel -zeer tegen zijn zin- overloper Vieze Pol laten vallen. Over schijnheiligheid gesproken. Kim Geybels heeft niet het geluk gekend als Vies Polleke zoveel tijd te krijgen om zich te verdedigen...

Ook metamorfose van De Wever na zijn vermageringskuur is een echte tegenvaller. Steevast strak in een maffiaans gestreept kostuum met das, altijd omgeven door een soort van 'bodygards', lelijk vermagerd (en dat 'lelijk' mag men letterlijk nemen), bleek met uitpuilende ogen, ziet De Wever er niet naar uit. Als hij zo denkt stemmen te winnen?

Waar is de ietwat verwaaide maar goede papzak Bart gebleven? Wel, weggetoverd door zijn PR-mensen in een schriel, vaal en streng mannetje van alledag, zonder charisma , en -wat erger is- zonder boodschap.
Je bericht is één grote leugen, zoals we van jou gewoon zijn.

Te beginnen met PVDD. De beslissing om af te haken heeft hij alleen genomen. Geen enkel redelijk mens is bestand tegen dergelijke moddercampagne, ook al zijn de feiten niet bewezen. Hij moet ook denken aan zijn familie, vrienden en kennissen. Kortom, hij is een mens. Iets wat jij niet bent.

Dan je braaksels over BDW. Ik heb de man onlangs meegemaakt in mijn gemeente, waar hij een fel gesmaakte toespraak gehouden heeft. In maatpak én met das, passend bij de toekomstige minister-president van Vlaanderen. Hij heeft bijna twee uur gesproken, rechtstaand én zonder spiekbriefje. Vandaag neemt hij deel aan een loopwedstrijd, hetgeen wijst op een uitstekende fysieke conditie. Hoelang zou het duren vooraleer jij uit de wedstrijd zou moeten stappen? Na 500 meter?

Ik wil je tenslotte waarschuwen voor een gevaarlijke ontwikkeling die ik bij jou waarneem. Je zit dag in dag uit op dit forum en dat onder diverse nicks.
Je komt gemakkelijk aan 30 postings per dag. Daardoor ga je alle voeling met de realiteit verliezen. Dat kan verregaande gevolgen hebben voor je familie, voor zover je die nog hebt. En natuurlijk ook voor je geestelijke gezondheid. Ieder redelijk mens weet welke dramatische gevolgen diepgewortelde haatgevoelens kunnen hebben. Doe er dus iets aan vooraleer het te laat is.
robert t is offline   Met citaat antwoorden