Los bericht bekijken
Oud 22 april 2012, 16:33   #83
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik vind dit de verkeerde beslissing.

Wie wil nu in een maatschappij wonen waar mensen in een kogelvrije glazen ruimte moeten zitten om hun boterham te verdienen
.
Okee voor geldtransportbegeleiders, maar toch niet voor vriendelijke buschauffeurs.

Wie een buschauffeur lastig valt, moet vanwege de maatschappij een zeer duidelijk signaal krijgen. Volgens mij hoort daar, als er sprake is van nog maar dreigen van klappen krijgen of meer, minstens een weekeinde bak bij.

Beletten dat ze overvallen worden voor hun centen, is anders op te lossen. Geldbiljetten in een vastgemaakt geldkofferke.

Bij de weg: kunt ge al betalen met bancontact of visa op den bus ?
(recent in Frankrijk betaalde ik 40 cent péage met visa zonder dat die péage-mevrouw iets zei; ik veronderstel: gene zever met wisselgeld, met tellen, met vergissen ...)
In afwachting dat wij in een maatschappij leven waar buschauffeurs niet afgedreigd , geslagen en berocheld worden door allerlei schorremorie; lijkt zo een plexiglaskot nu juist wél een goede oplossing. Dan zitten die mensen tenminste veilig, en moeten niet elke dag met schrik naar hun werk.
Een goed idee zou zijn om HUN mening eens te vragen daarover.Geen buschauffeurs aanwezig op dit forum ?

Laatst gewijzigd door Aligator : 22 april 2012 om 16:44.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden