Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga
Blijkbaar zijn die jongens hieronder (uit die link ) een andere mening toegedaan:
"Another study, at Hewlett-Packard, said HeartMath techniques made an amazing difference to team morale. Before the program, 46% said they often felt exhausted. After the training, this figure fell to 9%. Organizations like Hewlett-Packard, Motorola, Royal Dutch Shell (UK), Canadian Imperial Bank of Commerce, and Cathay Pacific Airways (Hong Kong) are repeat clients, as well as many state and federal government agencies throughout North America. HeartMath Solutions are presented to more than 20,000 people a year (see Corporate Studies)."
Niet van de minste, dus, en no-nonsens firma's die hun geld niet gaan spenderen aan nutteloze investeringen of verzinsels van verknipte new-age goeroes.
Die eisen meestal resultaat voor hun geld en als dat ziu uitblijven, dan waren deze multi's geen repeat clients meer.
Ik denk vooral dat je zelf angstig bent, om je intellectuele conditioneringen open te stellen voor nieuwe in-zichten, nochtans een stringente voorwaarde voor een onderzoeker, vandaar dat je d'r niet op in wenst te gaan.
Paradigmaverschuivingen kunnen idd soms nogal eens lastig zijn, om intellectueel-gevoelsmatig nieuwe inzichten te verteren.
Happy freez, 
|
Kijk, ik ga eens uitpakken met een variatie op een quote van de grote oosterse wijsgeer Miyagi :
Walk on road hmm?
Walk left side, safe. Walk right side, safe.
Walk middle, sooner or later *squish*, Get squish just like grape.
Scientific method just the same. You follow scientific method : ok.
You don't follow scientific method : also ok.
You follow scientific method "soso or just sometimes", you get *squish*.
Just like grape.
Understand?