Iedereen heeft wel zijn eigen mening over homoseksualiteit. De essentie van deze thread gaat niet over wat u denkt over holebi's, maar wel wat u vindt van "Gay Parades"... De fameuze stoet waarin homoseksuele mannen & Lesbische vrouwen, schaars gekleed, dansend en feesten, nabootsend de holebi-liefde te bedrijven, doorheen de straten trekken.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Gay parades doen helemaal geen kwaad en ze "promoten" in geen enkel geval homoseksualiteit; ze zorgen alleen dat de aandacht gevestigd wordt op de situatie van homoseksuelen, die nog steeds geen gelijke rechten hebben, die nog steeds gediscrimineerd worden, die nog steeds - door mensen zoal jij - gestigmatiseerd worden.
|
Ik ga hier dus niet mee akkoord.
Enerzijds zie ik niet in hoe "halfnaakt in kuddes dansen", een boodschap overbrengt waarin discriminatie en gebrek aan gelijk rechten wordt betoogd...
Anderzijds vind ik de gay parades net ZEER
NEGATIEVE AANDACHT vermits het merendeel van de holebi's "normale" mensen zijn, en helemaal niet decadent door het leven gaan zoals die stoets uitbeelden.
Hoe vaak zie je zulk persoon zijn inkopen doen in de lokale supermarkt?
Holebi's zijn verbaasd dat veel mensen denken dat homo's met iedere man naar bed gaan die ze tegenkomen.... Kan je hiervan verbaasd zijn als je beelden ziet van de Gay Parade? Ze meten zichzelf dit imago aan.
Vandaar dus deze poll:
Gay parades.... een positieve noot in de strijd voor gelijke rechten?