Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snoodaard
Engish Bull-terriers hebben geen 55 kg nodig gewoon even kijken volstaat voor deze speelse honden. 
|
Klopt - als je ze zo africht.....maar das nie slim.Je zal maar eens per ongeluk van je hond naar een kennis kijken.....pijnlijk misverstand....
Ik heb ergens gelezen dat Pittbulls van alle honden de grootste druk per vierkante cm op hun tanden ontwikkelen.
'k zou ook een stapke aan de kant zetten als ik er zo één zie afkomen.
Maar een kennis van mij heeft een pittbull;als je hem niets doet,dan zijn ze ongelooflijk lief en pluizig.
Ondanks hun reputatie zijn het echt uitstekende huisdieren - en héél tolerant ten opzichte van hun kinderen.Geloof het of niet.
Nuja - 20 jaar geleden hadden dobbermanns een kwalijke reputatie door één of andere dracula film.100% tenonrechte.
Dat heb je nu éénmaal met mensen die niks van honden afweten maar toch noodgedwongen ff rap-rap wat stemmen willen verdienen als één of andere idioot zijn hond niet aan de leiband houdt en die dan een kind bijt.Dan maken ze een lijst met "gevaarlijke honden"
Ik wacht nog steeds op een prikkelbaarheidstest die aantoont dat Pittbulls een lagere prikkelbaarheidsdrempel hebben dan pakweg poedels.....
Ze zouden beter een lijst maken met "gevaarlijk eigenaars".