Los bericht bekijken
Oud 24 april 2012, 15:48   #303
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Tja, je moet me niet geloven. Als jij denkt dat ik lieg so what, ik weet dat ik de waarheid zeg.

Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die nog veel gevoeliger zijn en die auras zelfs kunnen zien, maar die zijn eerder zeldzaam om een of andere reden. Ikzelf heb maar één keer in mijn leven een aura gezien. Dit kwam precies overeen met hoe andere mensen die zien, heb ik later ontdekt.

Hetgeen ik zag kwam overeen met het tweede energielichaam, de lagere emotionele laag. Net hoe andere mensen dit beschreven.

Hier een illustratie van het tweede energielichaam, hetgeen ik zag was vooral donkerrood en groen rond de persoon, omdat dat afhankelijk was van die emoties op dat moment van de persoon die ik zag. (Kwaadheid (rood) en jaloezie (groen) volgens hoog sensitieve waarnemers). Dat die persoon kwaad was, dat was duidelijk, dat kan het rood verklaren. Dat die persoon jaloers was, dat was niet echt duidelijk aan zijn gedrag, maar dat zou wel goed kunnen zo geweest zijn gezien de situatie.

Ik denk helemaal niet dat jij liegt, sterker nog ik heb zelf ook genoeg ervaringen meegemaakt, niet zoals dit, maar toch ook ervaringen waarbij je gaat nadenken en ik een stuk minder rationeel atheïst ben geworden, dan ik eerst was.

Het enige punt dat ik wil maken is, dat die ervaringen van jouw zijn, van jouw alleen, de wetenschap of andere mensen hebben daar geen ene reet mee te maken. Hoe wil je nu dat de wetenschap jouw ervaringen gaan bewijzen?

Wees gewoon blij dat jij die ervaring hebt meegemaakt, doe er mee wat goed voelt, maar laat wetenschap er buiten, de wetenschap doet wat de wetenschap moet doen. En jij doet wij jij moet/wilt doen.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden