Pim Fortuyn 2
Niet dat ik het zou willen hoor, laat dat duidelijk zijn! Maar wordt de kans met de dag niet groter dat er een 'labiel' persoon opstaat die in Bart Dewever een tweede Fortuyn gaat zien en 'om erger te voorkomen' tot handelen overgaat?
Vooral als men weet dat de belanghebbenden (het Hof, Franstalige Haut-Finance) er alle belang bij hebben deze man te stoppen?
Achter de Bende van Nijvel gingen er ook diverse manipulaties schuil (destabilisatie van de staat, liquidatie van bankier Finné).
Ook nu kunnen één of meerdere personen (al dan niet betaald) ertoe overhaald worden om een soortgelijke actie te ondernemen....
Voordat de meisjes van de NVA hier weer één of ander (strafbaar) dreigement in zien wens ik nogmaals uitdrukkelijk te herhalen : het gaat hier om een hypothese, een soortgelijke daad draagt op geen enkele manier mijn persoonlijke goedkeuring weg
Alle insinuaties in die zin worden bij voorbaat ten stelligste door mij afgewezen. Ik doe hier GEEN oproep tot geweld tegen eender wie!
Het verbaast me gewoon dat er tot nu toe niemand zulke bedenken heeft (durven) maken. Het ziet er echter naar uit dat Dewever een véél gevaarlijker persoon is voor de Belgische staat dan bv een Dewinter of Annemans.
Laatst gewijzigd door Illuminatus : 27 april 2012 om 09:08.
|